Рэквізіты
Звязацца
Звязацца
Мы ў сацыяльных сетках:
Асабісты кабінет
карыстальніка mPOS

Асабісты кабінет
PayPro

Асабісты кабінет
BPC NFC-POS

Пытанне-адказ

Заява на акцэпт - гэта дакумент, які афармляецца ў банку, на падставе якога ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр» мае права зрабіць спісанне грашовых сродкаў згодна з дагаворам і ў выпадках, прадугледжаных дагаворам. Гэта мера неабходна для самастойнага спісання ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" сродкаў з даўжніка і прымяняецца пры ўзнікненні запазычанасці пры аплаце абсталявання (напрыклад, у растэрміноўку, па дагавору абслугоўвання або арэнды).

Звяртаем увагу, што па ўмовах дагавора кліент ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" абавязаны самастойна аплачваць абаненцкую або арэндную плату, а таксама самастойна ўносіць штомесячны плацеж па дагаворы растэрміноўкі, і толькі ў выпадку ўзнікнення запазычанасці ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" мае права выкарыстоўваць акцэпт плацежных. патрабаванняў.



Абавязковыя патрабаванні да ўжо падключанага тэрмінальнага абсталявання па апрацоўцы картак бескантактным спосабам набудуць моц пасля 01.01.2021 г. Да гэтага моманту Вы можаце звярнуцца ў любы філіял, прадстаўніцтва, альбо тэхнічны цэнтр ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" для ўдакладнення магчымасці мадэрнізацыі Вашага абсталявання пад магчымасць прыёму банкаўскіх картак бескантактным спосабам або набыцці новага (былага ва ўжыванні) тэрмінальнага абсталявання, у т.л. па спецыяльных цэнах, якое адпавядае патрабаванням заканадаўства Рэспублікі Беларусь і міжнародных плацежных сістэм.

 Калі ў Вас не заключаны дагавор на выкананне работ па дыягностыцы, аднаўленні працаздольнасці і абслугоўванні абсталявання, раней набытага ў ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр», неабходна звярнуцца ў Тэхнічны цэнтр нашага прадпрыемства па адрасе г. Мінск, вул. Ангарская, 40, тэл. (017) 279-01-17, (017) 279-00-53 для рамонту абсталявання.

У выпадку, калі з Вамі заключаны дагавор на выкананне работ па дыягностыцы, аднаўленні працаздольнасці і абслугоўванні абсталявання, вам трэба звярнуцца па тэл. 8(017)299-25-24 у службу сэрвісу кліентаў ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр". 

Рэжым працы службы сэрвісу кліентаў: 24/7 (дваццаць чатыры гадзіны ў дзень, сем дзён у тыдзень), у тым ліку выходныя дні, дзяржаўныя святы і святочныя дні. 

У выпадку, калі няспраўнасць абсталявання не будзе ліквідавана па тэлефоне службай сэрвісу кліентаў, аператар зарэгіструе заяўку на рамонт абсталявання з выездам спецыяліста ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" да месца ўстаноўкі абсталявання. 

Час аднаўлення працаздольнасці абсталявання з моманту рэгістрацыі заяўкі не павінен перавышаць: для Рэспублікі Беларусь - не больш за 24 працоўныя гадзіны, па г. Мінску - не больш за 11 працоўных гадзін. У выпадку немагчымасці аднаўлення працаздольнасці абсталявання ў месцы яго ўстаноўкі, няспраўнае абсталяванне будзе накіравана ў Тэхнічны цэнтр ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр", а ўзамен няспраўнага будзе прадастаўлена падмена на час рамонту. 

Усе працы, запасныя часткі, а таксама карыстанне падменным абсталяваннем, прадастаўленым на час рамонту які выйшаў са строю ажыццяўляецца за кошт ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" у рамках дамовы па дыягностыцы, аднаўленню працаздольнасці і абслугоўванню абсталявання.



ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр» аказвае арганізацыям гандлю і сэрвісу паслугу па забеспячэнні працаздольнасці набытага ў Цэнтра ва ўласнасць абсталявання, у месцах яго ўстаноўкі, з тэрмінам аднаўлення працаздольнасці не больш за 24 працоўныя гадзіны па ўсёй Рэспубліцы Беларусь і да 11 працоўных гадзін па г. Мінску.  

У выпадку выхаду са строю Вашага тэрмінала наш спецыяліст прыбывае да месца яго ўстаноўкі, выконвае бясплатны рамонт у месцы ўстаноўкі абсталявання або забірае абсталяванне для наступнага бясплатнага рамонту ў Тэхнічным цэнтры, прадаставіўшы ўзамен тэрмінал на час рамонту. Кошт запасных частак уключаны ў кошт абаненцкай платы па дагаворы.

Штомесячная абаненцкая плата за 1 адзінку абсталявання, якое знаходзіцца на абслугоўванні, складае 15 руб. 00 кап. з ПДВ.

Для заключэння дагавора на выкананне работ па дыягностыцы, забеспячэнні працаздольнасці і абслугоўванні абсталявання Вам неабходна запоўніць заяўку на сайце mpos.by і падаць з банка заяву на акцэпт плацежных патрабаванняў ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" з адзнакамі банка.



Вы запаўняеце анлайн-заяўку на набыццё або арэнду абсталявання на сайце www.mpos.by. На падставе вашай заяўкі нашы спецыялісты падрыхтуюць і накіруюць вам дакументы на аплату абсталявання (пры пакупцы абсталявання ва ўласнасць або растэрміноўку). На падставе рахунак-фактуры, накіраванай Вам на адрас электроннай пошты, указаны Вамі ў заяўцы, вы зможаце здзейсніць аплату і атрымаць абсталяванне падаўшы наступныя дакументы:

  • заява на акцэпт (у выпадку, калі абсталяванне набываецца ў растэрміноўку або па дагаворы арэнды тэрмінальнага абсталявання);
  • копію плацежнага даручэння, якое пацвярджае аплату (у выпадку, калі абсталяванне набываецца ў растэрміноўку або пры 100% перадаплаце);
  • даверанасць на атрыманне ТМЦ (або друк калі вы кіраўнік арганізацыі);
  • пашпарт.

Для падключэння абсталявання вам неабходна заключыць з банкам дагавор па прыёме плацяжоў з выкарыстаннем банкаўскіх плацежных картак (дагавор эквайрынгу). Дагавор эквайрынгу можна заключыць паралельна з набыццём абсталявання звярнуўшыся ў адзін з пяці банкаў: ЗАТ "БСБ Банк", ААТ "Белаграпрамбанк", ААТ "ААБ Беларусбанк", ААТ "БПБ-Ашчадбанк", ААТ "Парытэтбанк".

Дагавор эквайрынгу вы можаце заключыць з любым з названых банкаў, у не залежнасці ад таго ці адкрыты ў Вас бягучы (разліковы) рахунак у іншым банку, якія не ўваходзяць у гэты спіс. Абраны Вамі банк на падставе Вашай заяўкі ініцыюе заключэнне з Вамі дамовы эквайрынгу.

Пасля ўзгаднення паміж Вамі і банкам умоў абслугоўвання і заключэння дагавора, банк павінен накіраваць на адрас ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр»: 1) заяўку на рэгістрацыю Вашага гандлёвага аб'екта ў працэсінгавай сістэме; 2) пасля праведзенай рэгістрацыі, заяўку на падключэнне абсталявання. Атрымаўшы заяўку банка на падключэнне абсталявання, спецыялісты ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" змогуць падключыць Ваша абсталяванне, папярэдне ўзгадніўшы з Вамі дату і час падключэння. Падлучэнне абсталяванне вырабляецца ў офісе філіяла ці па месцы яго эксплуатацыі. Да моманту падключэння ў Вас павінны быць гатовыя камунікацыі, якія адпавядаюць выбранаму вамі тыпу падключэння – тэлефонная лінія, правадны інтэрнэт або настроеная сім-карта СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы» – тарыфны план «Тэлематыка»; кропка доступу vpn2; ЗП "А1" — тарыфныя планы "Тэлеметрыя 24", "Тэлеметрыя 35", "Тэлеметрыя 75" пункт доступу npc; ЗАТ "Беларуская сетка тэлекамунікацый" гандлёвая марка life:) — тарыфны план "БФТ" пункт доступу "npc".

Былое ва ўжыванні абсталяванне рэалізуецца ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" па меры з'яўлення такога абсталявання для наступнага продажу. Аб наяўнасці былога ва ўжыванні абсталявання Вы можаце даведацца на нашым сайце mpos.by у раздзеле навін.
З мэтай спрашчэння працэдуры выбару абсталявання кліентам ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр» адмовілася ад указання канкрэтных мадэляў тэрмінальнага абсталявання і пры выбары абсталявання прапануе арыентавацца на спосаб яго падключэння і від абсталявання (пераносны або стацыянарны).
ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" гарантуе, што ўсё абсталяванне ў незалежнасці ад канкрэтнай мадэлі будзе падтрымлівацца на працягу ўсяго яго тэрміну эксплуатацыі.

Сістэма «Разлік» (АРІП) – гэта аўтаматызаваная інфармацыйная сістэма адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы (АІС АРІП), якая была створана Нацыянальным банкам Рэспублікі Беларусь у мэтах спрашчэння арганізацыі прыёму плацяжоў ад фізічных і юрыдычных асоб (сайт сістэмы – www.raschet.by, тэлефон кантакт-цэнтра – 141).

Аплату паслуг у сістэме «Разлік» (АРІП) можна здзейсніць у пунктах банкаўскага абслугоўвання банкаў-удзельнікаў АРІП і аддзяленнях РУП «Белпошта», а таксама з дапамогай інструментаў дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання (інтэрнэт і мабільны банкінг і інш.). Аплата ў сістэме «Разлік» (АРІП) магчыма з выкарыстаннем наяўных грашовых сродкаў, электронных грошай (WebMoney) і банкаўскіх плацежных картак. 

Аплату можна зрабіць у любым банку:

  • інтэрнэт-банкінгу;
  • мабільным банкінгу;
  • інфакіёску;
  • банкамаце;
  • касе і г.д.

Здзейсніць аплату можна з выкарыстаннем:

  • наяўных грашовых сродкаў;
  • любых электронных грошай; 
  • банкаўскіх плацежных картак.

ДЛЯ ПРАВЯДЗЕННЯ ПЛАЦЕЖУ НЕАБХОДНА:

  1. Выбраць:
    • Пункт «Сістэма «Разлік» (АРІП);
    • Банкаўскія, фінансавыя паслугі;
    • Плацежныя прылады, абсталявання;
    • Банкаўскі працэсінгавы цэнтр;
    • Выбраць аплатную паслугу:
    • Арэнда 3 у 1 па дамове № 100322 (код паслугі 5141031)
    • Арэнда па дамове № F41218 (код паслугі 5131641)
    • Абслугоўванне 3 у 1 па дамове № 240222 (код паслугі 5134081)
    • Абслугоўванне BPC NFC-POS (код паслугі 5141021)
    • Абслугоўванне тэрмінала па дамове № S170118 (код паслугі 5134071)
    • Аплата абсталявання (код паслугі 5131631)
  2. Для «Аплата абсталявання» (код паслугі 5131631) увесці Нумар Вашай замовы;
  3. Для аплаты паслуг "Арэнды" або "Абслугоўвання" ўвесці УНП;
  4. Праверыць карэктнасць інфармацыі;
  5. Здзейсніць плацёж.
У мэтах забеспячэння патрабаванняў да бяспекі тэрмінальнага абсталявання, ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" падключае да эквайрынгавых сетак банкаў-кліентаў толькі тое абсталяванне, якое было рэалізавана для эксплуатацыі ў тэрмінальнай сетцы ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр". Пералік мадэляў абсталявання прыдатнага для падключэння размешчаны на сайце www.mpos.by.
Падключэнне абсталявання, набытага ў трэціх асоб, магчыма толькі пасля яго праверкі і падрыхтоўкі ў тэхнічным цэнтры ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр". Праверка і падрыхтоўка такога абсталявання праводзяцца на платнай аснове. Тэхнічны цэнтр размешчаны па адрасе г. Мінск, вул. Ангарская, 40, тэл. (017) 279-01-17, (017) 279-00-53.
Набытае ў ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр» абсталяванне знаходзіцца ў Вашай уласнасці, і вы маеце права распараджацца ім па сваім меркаванні.
У выпадку, калі абсталяванне падключаецца праз ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр», то наш спецыяліст ажыццявіць падключэнне пры наяўнасці заяўкі банка (заяўка на падключэнне) у тэрміны, указаныя ў дагаворы па прыёме плацяжоў з выкарыстаннем банкаўскіх плацежных картак (так званая дамова эквайрынгу), якая Вы павінны заключыць з банкам. Падключэнне абсталяванне вырабляецца ў офісе філіяла ці па месцы эксплуатацыі абсталявання.

Выбар абсталявання заўсёды застаецца за вамі, усё абсталяванне функцыянальна аднолькавае*, мае адзіны інтэрфейс, прымае ўсе банкаўскія карткі. Адрозненне і кошт абсталявання залежыць толькі ад яго віду і спосабу падключэння.

Dial-up/Ethernet тэрміналы (толькі стацыянарныя):

Падключэнне тэрміналаў Dial-up ажыццяўляецца з дапамогай камутаваных тэлефонных ліній сувязі (dial-up, звычайная тэлефонная лінія з падключэннем да аналагавай або лічбавай тэлефоннай станцыі). Тэрмінал можа падключацца паралельна стацыянарнаму тэлефону, аднак у гэтым выпадку магчымасць правядзення аперацыі з плацежнай карткай будзе завесіць ад занятасці тэлефоннай лініі. Звяртаем Вашу ўвагу, што гэты тып падключэння самы павольны.

Падлучэнне тэрміналаў Ethernet ажыццяўляецца па кампутарнай сетцы на хуткасці 10/100 Мб мелай выйсце ў Інтэрнэт.

GSM/GPRS тэрміналы (стацыянарныя ці пераносныя):

Падключэнне GSM/GPRS тэрміналаў ажыццяўляецца праз аператараў мабільнай сувязі. Сім-карта мабільнага аператара ўстаўляецца ў тэрмінал. Для сеткі тэрміналаў ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр» выкарыстоўваюцца спецыяльныя тарыфныя планы для перадачы даных (галасавыя выклікі адключаны): СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы» — тарыфны план «Тэлематыка»; кропка доступу vpn2; ЗП "А1" — тарыфныя планы "Тэлеметрыя 24", "Тэлеметрыя 35", "Тэлеметрыя 75" пункт доступу npc; ЗАТ "Беларуская сетка тэлекамунікацый" гандлёвая марка life:) — тарыфны план "БФТ" пункт доступу "npc".

Адрозненне пераносных тэрміналаў ад стацыянарных у тым, што пераносныя тэрміналы маюць убудаваны акумулятар і могуць працаваць аўтаномна ад сеткі электрасілкавання 220В. Таксама ў пераносных тэрміналах няма знешняй клавіятуры для ўводу ПІН-кода (у гэтым выпадку ПІН-код уводзіцца непасрэдна на тэрмінале). У гэтым выпадку кошт такіх тэрміналаў будзе некалькі вышэйшым.

Такім чынам, выбар тэрмінала можна звесці да наступнага:

  1. Калі ў вас няма тэлефоннай лініі або камп'ютарнай сеткі з выхадам у Інтэрнет – вам патрабуецца GSM/GPRS тэрміналы (стацыянарныя/пераносныя).
  2. Калі ў вас ёсць камп'ютарная сетка з выхадам у Інтэрнэт - рэкамендуем выбраць Ethernet тэрміналы (стацыянарны).
  3. Калі ў вас няма камп'ютарнай сеткі з выхадам у Інтэрнет, але ёсць тэлефон – можна выкарыстоўваць Dial-up тэрміналы (стацыянарны).

* З цягам часу магчымыя абнаўлення праграмнага забеспячэння абсталявання і функцыянал асобных мадэляў абсталявання можа быць пашыраны. Так, напрыклад, па стане на 2021/11/15 ў абсталяванні, згодна з прадстаўленай табліцы, дадаўся функцыянал па выдачы наяўных грашовых сродкаў.

Тэрмінал Прыкладное ПЗ
VeriFone Vx520,Vx675 BELRET_xxx
Ingenico ICT2xx, iWL2xx BELRTT_xxx
BPCBY1_xxx
Ingenico Tetra
- Move 2500/3500
- Desk 3200/3500
BPCBY2_xxx
Pax S800, S900 BELRXT_xxx

ТЫПЫ ПАДКЛЮЧЭННЯ:
Dual-Up - злучэнне па тэлефоннай лініі наземных сетак сувязі (пры адсутнасці Інтэрнэт-злучэння);
Ethernet - звычайная кампутарная сетка з выхадам у Інтэрнэт;
3G/GSM/GPRS – падключэнне праз сеткі мабільных аператараў (выкарыстоўваюцца спецыяльныя тарыфы).
Прапанаванае ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" абсталяванне здольна забяспечыць апрацоўку ўсіх тыпаў картак, указаных у дагаворах на арганізацыю абслугоўвання трымальнікаў картак, заключаных паміж арганізацыямі гандлю і сэрвісу і банкамі-экваерамі.

Інфармацыя размешчана ў раздзеле "Навучальныя матэрыялы" сайта www.mpos.by

Для таго каб тэрмінал, набыты Вамі ў ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" зарабіў, Вам неабходна заключыць банкам дагавор па прыёме плацяжоў з выкарыстаннем банкаўскіх плацежных картак (дагавор эквайрынгу). Для гэтага Вы можаце звярнуцца ў аддзяленне аднаго з пяці банкаў: ЗАТ "БСБ Банк", ААТ "Белаграпрамбанк", ААТ "ААБ Беларусбанк", ААТ "БПБ-Ашчадбанк", ААТ "Парытэтбанк" і аформіць адпаведную заяўку.

Абраны Вамі банк на падставе Вашай заяўкі ініцыюе заключэнне з Вамі дамовы эквайрынгу. Пасля ўзгаднення паміж Вамі і банкам умоў абслугоўвання і заключэння дагавора, банк павінен накіраваць на адрас ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр»:
  • заяўку на рэгістрацыю Вашага гандлёвага аб'екта ў працэсінгавай сістэме;
  • пасля праведзенай рэгістрацыі – заяўку на падключэнне абсталявання.

І толькі атрымаўшы заяўку банка на падключэнне абсталявання, спецыялісты ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" падключаць абсталяванне, папярэдне ўзгадніўшы з Вамі дату падключэння. Падлучэнне абсталявання вырабляецца ў офісе філіяла ці па месцы эксплуатацыі абсталявання.

Да моманту падключэння ў Вас павінны быць гатовыя камунікацыі, якія адпавядаюць выбранаму вамі тыпу падключэння – тэлефонная лінія, правадны інтэрнэт або настроеная сім-карта СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы» – тарыфны план «Тэлематыка»; кропка доступу vpn2; ЗП "А1" — тарыфныя планы "Тэлеметрыя 24", "Тэлеметрыя 35", "Тэлеметрыя 75" пункт доступу npc; ЗАТ "Беларуская сетка тэлекамунікацый" гандлёвая марка life:) — тарыфны план "БФТ" пункт доступу "npc".



Пытанне Адказ

1. Чаму павінны даваць вам інвентарызацыйную ведамасць, гэта ж ваша абсталяванне?

Абавязак прадугледжаны заканадаўствам. Пункт 5 Інструкцыі па правядзенні інвентарызацыі актываў і абавязацельстваў, зацверджанай Пастановай Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь ад 30.11.2007 нумар 180 "Інвентарызацыі падлягаюць актывы і абавязацельствы арганізацыі незалежна ад іх месцазнаходжання, а таксама актывы, якія не належаць арганізацыі, але лічацца ў бухгалтарскім уліку за балансам ( атрыманыя ў карыстанне, арандаваныя, прынятыя на адказнае захоўванне, у перапрацоўку, на камісію і інш.). У адпаведнасці з п.24 дадзенай Інструкцыі "На актывы, якія не належаць арганізацыі, але лічацца ў бухгалтарскім уліку за балансам (атрыманыя ў карыстанне, арандаваныя, прынятыя на адказнае захоўванне, у перапрацоўку на камісію і інш.), складаюцца асобныя вопісы.

2. Маглі б вы самі прыехаць і скласці вопісы, гэта ж ваша абсталяванне?

Заканадаўствам не прадугледжаны ўдзел у правядзенні Інвентарызацыі нашай арганізацыі, як уласніка гэтага абсталявання, па месцы захоўвання тэрмінальнага абсталявання. У адпаведнасці з пунктам 36 Інструкцыі па правядзенні інвентарызацыі актываў і абавязацельстваў, зацверджанай Пастановай Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь ад 30.11.2007 №180 Пры інвентарызацыі асноўных сродкаў, якія знаходзяцца на адказным захоўванні, арэндзе, афармляецца вопіс згодна з дадаткам 15 да дадзенай Інструкцыі. Адзін экзэмпляр інвентарызацыйнага вопісу асноўных сродкаў, прынятых (здадзеных) на адказнае захоўванне, арандаваных, высылаецца ўласніку (або яго прадстаўніку), арэндадаўцу.

3. Дзе ўзяць форму інвентарызацыйнага вопісу?

Непасрэдна ў самой Інструкцыі №180, або на сайце нашага прадпрыемства па спасылцы ў раздзеле Інвентарызацыя, або скарыстацца версіяй вопісу з папярэдне запоўненымі дадзенымі. Версія вопісу з папярэдне запоўненымі дадзенымі выслана на адрас электроннай пошты Вашага прадпрыемства з суправаджальным лістом.
Таксама перадзапоўнены інвентарызацыйны вопіс размешчаны ў Вашым асабістым кабінеце.
Асабісты кабінет размешчаны на сайце нашага прадпрыемства па адрасе https://mpos.by" у раздзеле "Асабісты кабінет". Лагін і пароль да асабістага кабінета накіроўваліся раней на адрас электроннай пошты, указаны пры афармленні заяўкі на набыццё/арэнду або іншыя прадукты і паслугі Цэнтра. Калі інфармацыя, якая змяшчае звесткі аб лагіне і паролі да асабістага кабінета, Вамі атрымана не была, неабходна накіраваць у наш адрас ліст з указаннем адрасы электроннай пошты, на які мы вышлем парадак дзеянняў для аднаўлення пароля.

4. Ці можна скласці ў адвольнай форме?

Форма зацверджана заканадаўча: Дадатак 15 Інструкцыі па інвентарызацыі актываў і абавязацельстваў, зацверджанай Пастановай Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь ад 30.11.2007 №180. Дадаткова для зручнасці кліентаў на сайце размешчана інструкія па запаўненні і ўзор.

5. Як запоўніць ведамасць?

Паслядоўна запаўняйце графы ведамасці. Пры неабходнасці выкарыстоўвайце Інструкцыю па правядзенні інвентарызацыі актываў і абавязацельстваў, зацверджаную Пастановай Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь ад 30.11.2007 №180 або скарыстайцеся запоўненым узорам.

6. Хто павінен падпісаць ведамасць?

Інвентарызацыйная камісія прадпрыемствы або індывідуальны прадпрымальнік

7. Накірую два экзэмпляры, хачу, каб адзін экзэмпляр адзначылі і вярнулі

Заканадаўствам не прадугледжана

8. Як мне пераканацца, што інвентарызацыйныя вопісы вы атрымалі?

Накіроўвайце вопісы з суправаджальным лістом. Яно будзе зарэгістраванае ў канцылярыі і можна будзе патэлефанаваць туды і пераканацца, што ліст дастаўлены.

9. Хочам прывезці знарок

Можна прывезці знарок і кінуць у скрыню для карэспандэнцыі па адрасе: г. Мінск,   пр. Дзяржынскага, 69, корп. 2, 3 паверх ці па адрасе: г. Мінск, вул. Ангарская, 40

10. Запаўненне нашых рэквізітаў

Унесена ў ведамасць, калі запаўняеце самі - трэба прадыктаваць (назва, УНП і адрас)

11. Ці трэба дасылаць на абсталяванне, якое ў нас набыта?

Не

12. Дзе ўбачыць інвентарны нумар, завадскі нумар?

На корпусе тэрмінала. Калі не знайшлі - у накладной на перадачу абсталявання

13. Няма дакументаў устаноўкі, не магу пазначыць нумар накладной13. Няма дакументаў ўстаноўкі, не магу пазначыць нумар накладной

Калі ёсць інвентарны ці завадскі нумар, можна не паказваць у якасці выключэння

14. Не паспела адправіць інвентарызацыйны вопіс своечасова, што будзе?

Могуць быць прыменены штрафныя санкцыі ў адпаведнасці са заключанымі дагаворамі. Так, мы маем права прымяніць штрафныя санкцыі.

15. Чаму раней не трэба было дасылаць вопіс і ўсё было нармальна?

Неабходна прадастаўляць штогод на падставе ўмоў дагавора і Інструкцыі па інвентарызацыі актываў і абавязацельстваў, зацверджанай Пастановай Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь ад 30.11.2007 №180

16. Чаму на паперы, а не па электроннай пошце?

Толькі ў папяровым выглядзе - неабходна падпісаць камісіяй і матэрыяльна-адказнай асобай

17. Позна атрымалі ліст, зрабіце так, каб штраф не прымянялі

Могуць быць ужытыя штрафныя санкцыі ў адпаведнасці з заключанымі дамовамі.

18. З мінулага года не было змен у складзе абсталявання, можна не дасылаць вопіс?

Абавязкова дасылаць. На падставе Інструкцыі па інвентарызацыі актываў і абавязацельстваў, зацверджанай Пастановай Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь ад 30.11.2007 № 180, інвентарызацыя праводзіцца на штогадовай аснове.

19. Куды адпраўляць вопісы (паштовы адрас)?

220083, г. Мінск, пр-т Дзяржынскага, 69/2, к.307

20. Атрымалі ведамасць і не згодны, у нас іншае абсталяванне

На сайце ёсць форма акта аб разыходжанні, а таксама напамінак па ім запаўненню. Аформлены Акт разыходжанняў неабходна накіраваць Уласніку на адрас электроннай пошты inv@npc.by, у тэме ліста абавязкова ўказаць толькі Ваш УНП.

21. Ці атрымалі вы наш інвентарызацыйны вопіс?

Вопісы знаходзяцца на праверцы, у выпадку выяўлення разыходжанняў ці ўстанаўлення факта адсутнасці з Вамі звяжацца наш спецыяліст

22. Накіроўвалі ведамасць, там усё правільна?

Вопісы знаходзяцца на праверцы, у выпадку выяўлення разыходжанняў ці ўстанаўлення факта адсутнасці з Вамі звяжацца наш спецыяліст

У выпадку ўзнікнення дадатковых пытанняў, можаце скарыстацца зваротнай сувяззю праз электронныя паведамленні на адрас нашай электроннай пошты inv@npc.by


ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" абслугоўвае і падключае абсталяванне для пяці банкаў: ААТ "Белаграпрамбанк", ААТ "ААБ Беларусбанк", ААТ "Сбер Банк", ААТ "Парытэтбанк", ЗАТ "БСБ Банк".

Вы павінны звярнуцца ў аддзяленне аднаго з гэтых банкаў, і размясціць там заяўку на заключэнне дамовы па прыёме плацяжоў з выкарыстаннем банкаўскіх плацежных картак (дагавор эквайрынгу). Інфармацыі аб магчымасці падключэння набытага ў нас абсталявання ў іншых банках ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" не мае.



У адпаведнасці з тыпавой формай публічнага дагавора на пастаўку абсталявання ў растэрміноўку (дагавор R170118) штомесячныя плацяжы за абсталяванне ўносіцца Пакупніком самастойна, штомесяц на ўмовах перадаплаты ў поўным аб'ёме не пазней за 5 (пятае) чысло ўключна разліковага месяца ў адпаведнасці з графікам плацяжоў, пры гэтым адпаведнасці з п.7.5. Кіраўніка 7 у выпадку парушэння Пакупніком названых у графіку плацяжоў тэрмінаў аплаты кошту абсталявання, ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" мае права прад'яўляць да аплаты плацежнае патрабаванне на неаплачаную ў тэрмін суму згодна з графікам плацяжоў, суму няўстойкі, згодна з п.7.6., а таксама расходаў па выстаўленню плацежных дакументаў. Варта адзначыць, што згодна з п.7.6. Раздзелы 7 дагавора растэрміноўкі ў выпадку парушэння Пакупніком названых у графіку плацяжоў тэрмінаў аплаты кошту абсталявання, Пастаўшчык мае права патрабаваць ад Пакупніка выплаты няўстойкі ў памеры 1% ад агульнага кошту абсталявання за кожны дзень пратэрміноўкі аплаты.
У адпаведнасці з тыпавой формай публічнага дагавора на выкананне работ па дыягностыцы, аднаўленню працаздольнасці і абслугоўванню абсталявання (дагавор S170118) абаненцкая плата пералічваецца Заказчыкам самастойна за разліковы перыяд у поўным аб'ёме на ўмовах перадаплаты ў тэрмін не пазней за 10 (дзесяты) дзень уключна першага месяца адпаведнага. перыяду. За разліковы перыяд прымаецца квартал каляндарнага года. Варта адзначыць, што згодна з п.4.3. Главы 4 у выпадку парушэння Замоўцам тэрмінаў унясення абаненцкай платы, ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" мае права прад'яўляць да аплаты Заказчыку плацежнае патрабаванне на суму не своечасова аплачанай абаненцкай платы, а таксама расходаў па выстаўленні плацежных дакументаў. Варта адзначыць, што згодна з п.5.2.1. Раздзелы 5 дамовы абслугоўвання ў выпадку парушэння Замоўцам тэрмінаў занясення абаненцкай платы, Замоўца абавязаны выплаціць няўстойку ў памеры 3% ад неаплачанай сумы за кожны дзень пратэрміноўкі.
У адпаведнасці з тыпавой формай публічнага дагавора арэнды абсталявання (дагавор F41218) п.5.1. Главы 5 арэндная аплата за абсталяванне ўносіцца Арандатарам самастойна, штомесяц на ўмовах перадаплаты ў поўным аб'ёме не пазней за 10 (дзесяты) дзень уключна разліковага месяца, пры гэтым у адпаведнасці з п.9.6. Главы 9 у выпадку парушэння Арандатарам тэрмінаў унясення арэндных плацяжоў Арандадаўца мае права прад'яўляць да аплаты плацежнае патрабаванне на суму несвоечасова аплачанай арэнднай платы. Варта адзначыць, што згодна з п.6.4. Кіраўніка 6 дагавора арэнды Арандадаўца мае права патрабаваць выплаты Арандатарам пені ў памеры 0, 15% ад сумы арэнднай платы, не пералічанай своечасова, за кожны дзень пратэрміноўкі.