Пытанне-адказ
Заява на акцэпт - гэта дакумент, які афармляецца ў банку, на падставе якога ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр» мае права зрабіць спісанне грашовых сродкаў згодна з дагаворам і ў выпадках, прадугледжаных дагаворам. Гэта мера неабходна для самастойнага спісання ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" сродкаў з даўжніка і прымяняецца пры ўзнікненні запазычанасці пры аплаце абсталявання (напрыклад, у растэрміноўку, па дагавору абслугоўвання або арэнды).
Звяртаем увагу, што па ўмовах дагавора кліент ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" абавязаны самастойна аплачваць абаненцкую або арэндную плату, а таксама самастойна ўносіць штомесячны плацеж па дагаворы растэрміноўкі, і толькі ў выпадку ўзнікнення запазычанасці ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" мае права выкарыстоўваць акцэпт плацежных. патрабаванняў.
Калі ў Вас не заключаны дагавор на выкананне работ па дыягностыцы, аднаўленні працаздольнасці і абслугоўванні абсталявання, раней набытага ў ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр», неабходна звярнуцца ў Тэхнічны цэнтр нашага прадпрыемства па адрасе г. Мінск, вул. Ангарская, 40, тэл. (017) 279-01-17, (017) 279-00-53 для рамонту абсталявання.
У выпадку, калі з Вамі заключаны дагавор на выкананне работ па дыягностыцы, аднаўленні працаздольнасці і абслугоўванні абсталявання, вам трэба звярнуцца па тэл. 8(017)299-25-24 у службу сэрвісу кліентаў ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр".
Рэжым працы службы сэрвісу кліентаў: 24/7 (дваццаць чатыры гадзіны ў дзень, сем дзён у тыдзень), у тым ліку выходныя дні, дзяржаўныя святы і святочныя дні.
У выпадку, калі няспраўнасць абсталявання не будзе ліквідавана па тэлефоне службай сэрвісу кліентаў, аператар зарэгіструе заяўку на рамонт абсталявання з выездам спецыяліста ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" да месца ўстаноўкі абсталявання.
Час аднаўлення працаздольнасці абсталявання з моманту рэгістрацыі заяўкі не павінен перавышаць: для Рэспублікі Беларусь - не больш за 24 працоўныя гадзіны, па г. Мінску - не больш за 11 працоўных гадзін. У выпадку немагчымасці аднаўлення працаздольнасці абсталявання ў месцы яго ўстаноўкі, няспраўнае абсталяванне будзе накіравана ў Тэхнічны цэнтр ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр", а ўзамен няспраўнага будзе прадастаўлена падмена на час рамонту.
Усе працы, запасныя часткі, а таксама карыстанне падменным абсталяваннем, прадастаўленым на час рамонту які выйшаў са строю ажыццяўляецца за кошт ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" у рамках дамовы па дыягностыцы, аднаўленню працаздольнасці і абслугоўванню абсталявання.
ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр» аказвае арганізацыям гандлю і сэрвісу паслугу па забеспячэнні працаздольнасці набытага ў Цэнтра ва ўласнасць абсталявання, у месцах яго ўстаноўкі, з тэрмінам аднаўлення працаздольнасці не больш за 24 працоўныя гадзіны па ўсёй Рэспубліцы Беларусь і да 11 працоўных гадзін па г. Мінску.
У выпадку выхаду са строю Вашага тэрмінала наш спецыяліст прыбывае да месца яго ўстаноўкі, выконвае бясплатны рамонт у месцы ўстаноўкі абсталявання або забірае абсталяванне для наступнага бясплатнага рамонту ў Тэхнічным цэнтры, прадаставіўшы ўзамен тэрмінал на час рамонту. Кошт запасных частак уключаны ў кошт абаненцкай платы па дагаворы.
Штомесячная абаненцкая плата за 1 адзінку абсталявання, якое знаходзіцца на абслугоўванні, складае 15 руб. 00 кап. з ПДВ.
Для заключэння дагавора на выкананне работ па дыягностыцы, забеспячэнні працаздольнасці і абслугоўванні абсталявання Вам неабходна запоўніць заяўку на сайце mpos.by і падаць з банка заяву на акцэпт плацежных патрабаванняў ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" з адзнакамі банка.
Вы запаўняеце анлайн-заяўку на набыццё або арэнду абсталявання на сайце www.mpos.by. На падставе вашай заяўкі нашы спецыялісты падрыхтуюць і накіруюць вам дакументы на аплату абсталявання (пры пакупцы абсталявання ва ўласнасць або растэрміноўку). На падставе рахунак-фактуры, накіраванай Вам на адрас электроннай пошты, указаны Вамі ў заяўцы, вы зможаце здзейсніць аплату і атрымаць абсталяванне падаўшы наступныя дакументы:
- заява на акцэпт (у выпадку, калі абсталяванне набываецца ў растэрміноўку або па дагаворы арэнды тэрмінальнага абсталявання);
- копію плацежнага даручэння, якое пацвярджае аплату (у выпадку, калі абсталяванне набываецца ў растэрміноўку або пры 100% перадаплаце);
- даверанасць на атрыманне ТМЦ (або друк калі вы кіраўнік арганізацыі);
- пашпарт.
Для падключэння абсталявання вам неабходна заключыць з банкам дагавор па прыёме плацяжоў з выкарыстаннем банкаўскіх плацежных картак (дагавор эквайрынгу). Дагавор эквайрынгу можна заключыць паралельна з набыццём абсталявання звярнуўшыся ў адзін з пяці банкаў: ЗАТ "БСБ Банк", ААТ "Белаграпрамбанк", ААТ "ААБ Беларусбанк", ААТ "БПБ-Ашчадбанк", ААТ "Парытэтбанк".
Дагавор эквайрынгу вы можаце заключыць з любым з названых банкаў, у не залежнасці ад таго ці адкрыты ў Вас бягучы (разліковы) рахунак у іншым банку, якія не ўваходзяць у гэты спіс. Абраны Вамі банк на падставе Вашай заяўкі ініцыюе заключэнне з Вамі дамовы эквайрынгу.
Пасля ўзгаднення паміж Вамі і банкам умоў абслугоўвання і заключэння дагавора, банк павінен накіраваць на адрас ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр»: 1) заяўку на рэгістрацыю Вашага гандлёвага аб'екта ў працэсінгавай сістэме; 2) пасля праведзенай рэгістрацыі, заяўку на падключэнне абсталявання. Атрымаўшы заяўку банка на падключэнне абсталявання, спецыялісты ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" змогуць падключыць Ваша абсталяванне, папярэдне ўзгадніўшы з Вамі дату і час падключэння. Падлучэнне абсталяванне вырабляецца ў офісе філіяла ці па месцы яго эксплуатацыі. Да моманту падключэння ў Вас павінны быць гатовыя камунікацыі, якія адпавядаюць выбранаму вамі тыпу падключэння – тэлефонная лінія, правадны інтэрнэт або настроеная сім-карта СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы» – тарыфны план «Тэлематыка»; кропка доступу vpn2; ЗП "А1" — тарыфныя планы "Тэлеметрыя 24", "Тэлеметрыя 35", "Тэлеметрыя 75" пункт доступу npc; ЗАТ "Беларуская сетка тэлекамунікацый" гандлёвая марка life:) — тарыфны план "БФТ" пункт доступу "npc".
ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" гарантуе, што ўсё абсталяванне ў незалежнасці ад канкрэтнай мадэлі будзе падтрымлівацца на працягу ўсяго яго тэрміну эксплуатацыі.
Сістэма «Разлік» (АРІП) – гэта аўтаматызаваная інфармацыйная сістэма адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы (АІС АРІП), якая была створана Нацыянальным банкам Рэспублікі Беларусь у мэтах спрашчэння арганізацыі прыёму плацяжоў ад фізічных і юрыдычных асоб (сайт сістэмы – www.raschet.by, тэлефон кантакт-цэнтра – 141).
Аплату паслуг у сістэме «Разлік» (АРІП) можна здзейсніць у пунктах банкаўскага абслугоўвання банкаў-удзельнікаў АРІП і аддзяленнях РУП «Белпошта», а таксама з дапамогай інструментаў дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання (інтэрнэт і мабільны банкінг і інш.). Аплата ў сістэме «Разлік» (АРІП) магчыма з выкарыстаннем наяўных грашовых сродкаў, электронных грошай (WebMoney) і банкаўскіх плацежных картак.
Аплату можна зрабіць у любым банку:
- інтэрнэт-банкінгу;
- мабільным банкінгу;
- інфакіёску;
- банкамаце;
- касе і г.д.
Здзейсніць аплату можна з выкарыстаннем:
- наяўных грашовых сродкаў;
- любых электронных грошай;
- банкаўскіх плацежных картак.
ДЛЯ ПРАВЯДЗЕННЯ ПЛАЦЕЖУ НЕАБХОДНА:
- Выбраць:
- Пункт «Сістэма «Разлік» (АРІП);
- Банкаўскія, фінансавыя паслугі;
- Плацежныя прылады, абсталявання;
- Банкаўскі працэсінгавы цэнтр;
- Выбраць аплатную паслугу:
- Арэнда 3 у 1 па дамове № 100322 (код паслугі 5141031)
- Арэнда па дамове № F41218 (код паслугі 5131641)
- Абслугоўванне 3 у 1 па дамове № 240222 (код паслугі 5134081)
- Абслугоўванне BPC NFC-POS (код паслугі 5141021)
- Абслугоўванне тэрмінала па дамове № S170118 (код паслугі 5134071)
- Аплата абсталявання (код паслугі 5131631)
- Для «Аплата абсталявання» (код паслугі 5131631) увесці Нумар Вашай замовы;
- Для аплаты паслуг "Арэнды" або "Абслугоўвання" ўвесці УНП;
- Праверыць карэктнасць інфармацыі;
- Здзейсніць плацёж.
Падключэнне абсталявання, набытага ў трэціх асоб, магчыма толькі пасля яго праверкі і падрыхтоўкі ў тэхнічным цэнтры ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр". Праверка і падрыхтоўка такога абсталявання праводзяцца на платнай аснове. Тэхнічны цэнтр размешчаны па адрасе г. Мінск, вул. Ангарская, 40, тэл. (017) 279-01-17, (017) 279-00-53.
Выбар абсталявання заўсёды застаецца за вамі, усё абсталяванне функцыянальна аднолькавае*, мае адзіны інтэрфейс, прымае ўсе банкаўскія карткі. Адрозненне і кошт абсталявання залежыць толькі ад яго віду і спосабу падключэння.
Dial-up/Ethernet тэрміналы (толькі стацыянарныя):
Падключэнне тэрміналаў Dial-up ажыццяўляецца з дапамогай камутаваных тэлефонных ліній сувязі (dial-up, звычайная тэлефонная лінія з падключэннем да аналагавай або лічбавай тэлефоннай станцыі). Тэрмінал можа падключацца паралельна стацыянарнаму тэлефону, аднак у гэтым выпадку магчымасць правядзення аперацыі з плацежнай карткай будзе завесіць ад занятасці тэлефоннай лініі. Звяртаем Вашу ўвагу, што гэты тып падключэння самы павольны.
Падлучэнне тэрміналаў Ethernet ажыццяўляецца па кампутарнай сетцы на хуткасці 10/100 Мб мелай выйсце ў Інтэрнэт.
GSM/GPRS тэрміналы (стацыянарныя ці пераносныя):
Падключэнне GSM/GPRS тэрміналаў ажыццяўляецца праз аператараў мабільнай сувязі. Сім-карта мабільнага аператара ўстаўляецца ў тэрмінал. Для сеткі тэрміналаў ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр» выкарыстоўваюцца спецыяльныя тарыфныя планы для перадачы даных (галасавыя выклікі адключаны): СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы» — тарыфны план «Тэлематыка»; кропка доступу vpn2; ЗП "А1" — тарыфныя планы "Тэлеметрыя 24", "Тэлеметрыя 35", "Тэлеметрыя 75" пункт доступу npc; ЗАТ "Беларуская сетка тэлекамунікацый" гандлёвая марка life:) — тарыфны план "БФТ" пункт доступу "npc".
Адрозненне пераносных тэрміналаў ад стацыянарных у тым, што пераносныя тэрміналы маюць убудаваны акумулятар і могуць працаваць аўтаномна ад сеткі электрасілкавання 220В. Таксама ў пераносных тэрміналах няма знешняй клавіятуры для ўводу ПІН-кода (у гэтым выпадку ПІН-код уводзіцца непасрэдна на тэрмінале). У гэтым выпадку кошт такіх тэрміналаў будзе некалькі вышэйшым.
Такім чынам, выбар тэрмінала можна звесці да наступнага:
- Калі ў вас няма тэлефоннай лініі або камп'ютарнай сеткі з выхадам у Інтэрнет – вам патрабуецца GSM/GPRS тэрміналы (стацыянарныя/пераносныя).
- Калі ў вас ёсць камп'ютарная сетка з выхадам у Інтэрнэт - рэкамендуем выбраць Ethernet тэрміналы (стацыянарны).
- Калі ў вас няма камп'ютарнай сеткі з выхадам у Інтэрнет, але ёсць тэлефон – можна выкарыстоўваць Dial-up тэрміналы (стацыянарны).
* З цягам часу магчымыя абнаўлення праграмнага забеспячэння абсталявання і функцыянал асобных мадэляў абсталявання можа быць пашыраны. Так, напрыклад, па стане на 2021/11/15 ў абсталяванні, згодна з прадстаўленай табліцы, дадаўся функцыянал па выдачы наяўных грашовых сродкаў.
Тэрмінал | Прыкладное ПЗ |
---|---|
VeriFone Vx520,Vx675 | BELRET_xxx |
Ingenico ICT2xx, iWL2xx | BELRTT_xxx |
BPCBY1_xxx | |
Ingenico Tetra
- Move 2500/3500 - Desk 3200/3500 |
BPCBY2_xxx |
Pax S800, S900 | BELRXT_xxx |
Dual-Up - злучэнне па тэлефоннай лініі наземных сетак сувязі (пры адсутнасці Інтэрнэт-злучэння);
Ethernet - звычайная кампутарная сетка з выхадам у Інтэрнэт;
3G/GSM/GPRS – падключэнне праз сеткі мабільных аператараў (выкарыстоўваюцца спецыяльныя тарыфы).
Інфармацыя размешчана ў раздзеле "Навучальныя матэрыялы" сайта www.mpos.by
Для таго каб тэрмінал, набыты Вамі ў ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" зарабіў, Вам неабходна заключыць банкам дагавор па прыёме плацяжоў з выкарыстаннем банкаўскіх плацежных картак (дагавор эквайрынгу). Для гэтага Вы можаце звярнуцца ў аддзяленне аднаго з пяці банкаў: ЗАТ "БСБ Банк", ААТ "Белаграпрамбанк", ААТ "ААБ Беларусбанк", ААТ "БПБ-Ашчадбанк", ААТ "Парытэтбанк" і аформіць адпаведную заяўку.
Абраны Вамі банк на падставе Вашай заяўкі ініцыюе заключэнне з Вамі дамовы эквайрынгу. Пасля ўзгаднення паміж Вамі і банкам умоў абслугоўвання і заключэння дагавора, банк павінен накіраваць на адрас ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр»:- заяўку на рэгістрацыю Вашага гандлёвага аб'екта ў працэсінгавай сістэме;
- пасля праведзенай рэгістрацыі – заяўку на падключэнне абсталявання.
І толькі атрымаўшы заяўку банка на падключэнне абсталявання, спецыялісты ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" падключаць абсталяванне, папярэдне ўзгадніўшы з Вамі дату падключэння. Падлучэнне абсталявання вырабляецца ў офісе філіяла ці па месцы эксплуатацыі абсталявання.
Да моманту падключэння ў Вас павінны быць гатовыя камунікацыі, якія адпавядаюць выбранаму вамі тыпу падключэння – тэлефонная лінія, правадны інтэрнэт або настроеная сім-карта СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы» – тарыфны план «Тэлематыка»; кропка доступу vpn2; ЗП "А1" — тарыфныя планы "Тэлеметрыя 24", "Тэлеметрыя 35", "Тэлеметрыя 75" пункт доступу npc; ЗАТ "Беларуская сетка тэлекамунікацый" гандлёвая марка life:) — тарыфны план "БФТ" пункт доступу "npc".
Пытанне | Адказ |
---|---|
1. Чаму павінны даваць вам інвентарызацыйную ведамасць, гэта ж ваша абсталяванне? |
Абавязак прадугледжаны заканадаўствам. Пункт 5 Інструкцыі па правядзенні інвентарызацыі актываў і абавязацельстваў, зацверджанай Пастановай Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь ад 30.11.2007 нумар 180 "Інвентарызацыі падлягаюць актывы і абавязацельствы арганізацыі незалежна ад іх месцазнаходжання, а таксама актывы, якія не належаць арганізацыі, але лічацца ў бухгалтарскім уліку за балансам ( атрыманыя ў карыстанне, арандаваныя, прынятыя на адказнае захоўванне, у перапрацоўку, на камісію і інш.). У адпаведнасці з п.24 дадзенай Інструкцыі "На актывы, якія не належаць арганізацыі, але лічацца ў бухгалтарскім уліку за балансам (атрыманыя ў карыстанне, арандаваныя, прынятыя на адказнае захоўванне, у перапрацоўку на камісію і інш.), складаюцца асобныя вопісы. |
2. Маглі б вы самі прыехаць і скласці вопісы, гэта ж ваша абсталяванне? |
Заканадаўствам не прадугледжаны ўдзел у правядзенні Інвентарызацыі нашай арганізацыі, як уласніка гэтага абсталявання, па месцы захоўвання тэрмінальнага абсталявання. У адпаведнасці з пунктам 36 Інструкцыі па правядзенні інвентарызацыі актываў і абавязацельстваў, зацверджанай Пастановай Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь ад 30.11.2007 №180 Пры інвентарызацыі асноўных сродкаў, якія знаходзяцца на адказным захоўванні, арэндзе, афармляецца вопіс згодна з дадаткам 15 да дадзенай Інструкцыі. Адзін экзэмпляр інвентарызацыйнага вопісу асноўных сродкаў, прынятых (здадзеных) на адказнае захоўванне, арандаваных, высылаецца ўласніку (або яго прадстаўніку), арэндадаўцу. |
3. Дзе ўзяць форму інвентарызацыйнага вопісу? |
Непасрэдна ў самой Інструкцыі №180, або на сайце нашага прадпрыемства па спасылцы ў раздзеле Інвентарызацыя, або скарыстацца версіяй вопісу з папярэдне запоўненымі дадзенымі. Версія вопісу з папярэдне запоўненымі дадзенымі выслана на адрас электроннай пошты Вашага прадпрыемства з суправаджальным лістом.
|
4. Ці можна скласці ў адвольнай форме? |
Форма зацверджана заканадаўча: Дадатак 15 Інструкцыі па інвентарызацыі актываў і абавязацельстваў, зацверджанай Пастановай Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь ад 30.11.2007 №180. Дадаткова для зручнасці кліентаў на сайце размешчана інструкія па запаўненні і ўзор. |
5. Як запоўніць ведамасць? |
Паслядоўна запаўняйце графы ведамасці. Пры неабходнасці выкарыстоўвайце Інструкцыю па правядзенні інвентарызацыі актываў і абавязацельстваў, зацверджаную Пастановай Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь ад 30.11.2007 №180 або скарыстайцеся інструкцыяй, а таксама запоўненым узорам. |
6. Хто павінен падпісаць ведамасць? |
Інвентарызацыйная камісія прадпрыемствы або індывідуальны прадпрымальнік |
7. Накірую два экзэмпляры, хачу, каб адзін экзэмпляр адзначылі і вярнулі |
Заканадаўствам не прадугледжана |
8. Як мне пераканацца, што інвентарызацыйныя вопісы вы атрымалі? |
Накіроўвайце вопісы з суправаджальным лістом. Яно будзе зарэгістраванае ў канцылярыі і можна будзе патэлефанаваць туды і пераканацца, што ліст дастаўлены. |
9. Хочам прывезці знарок |
Можна прывезці знарок і кінуць у скрыню для карэспандэнцыі па адрасе: г. Мінск, пр. Дзяржынскага, 69, корп. 2, 3 паверх ці па адрасе: г. Мінск, вул. Ангарская, 40 |
10. Запаўненне нашых рэквізітаў |
Унесена ў ведамасць, калі запаўняеце самі - трэба прадыктаваць (назва, УНП і адрас) |
11. Ці трэба дасылаць на абсталяванне, якое ў нас набыта? |
Не |
12. Дзе ўбачыць інвентарны нумар, завадскі нумар? |
На корпусе тэрмінала. Калі не знайшлі - у накладной на перадачу абсталявання |
13. Няма дакументаў устаноўкі, не магу пазначыць нумар накладной13. Няма дакументаў ўстаноўкі, не магу пазначыць нумар накладной |
Калі ёсць інвентарны ці завадскі нумар, можна не паказваць у якасці выключэння |
14. Не паспела адправіць інвентарызацыйны вопіс своечасова, што будзе? |
Могуць быць прыменены штрафныя санкцыі ў адпаведнасці са заключанымі дагаворамі. Так, мы маем права прымяніць штрафныя санкцыі. |
15. Чаму раней не трэба было дасылаць вопіс і ўсё было нармальна? |
Неабходна прадастаўляць штогод на падставе ўмоў дагавора і Інструкцыі па інвентарызацыі актываў і абавязацельстваў, зацверджанай Пастановай Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь ад 30.11.2007 №180 |
16. Чаму на паперы, а не па электроннай пошце? |
Толькі ў папяровым выглядзе - неабходна падпісаць камісіяй і матэрыяльна-адказнай асобай |
17. Позна атрымалі ліст, зрабіце так, каб штраф не прымянялі |
Могуць быць ужытыя штрафныя санкцыі ў адпаведнасці з заключанымі дамовамі. |
18. З мінулага года не было змен у складзе абсталявання, можна не дасылаць вопіс? |
Абавязкова дасылаць. На падставе Інструкцыі па інвентарызацыі актываў і абавязацельстваў, зацверджанай Пастановай Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь ад 30.11.2007 № 180, інвентарызацыя праводзіцца на штогадовай аснове. |
19. Куды адпраўляць вопісы (паштовы адрас)? |
220083, г. Мінск, пр-т Дзяржынскага, 69/2, к.307 |
20. Атрымалі ведамасць і не згодны, у нас іншае абсталяванне |
На сайце ёсць форма акта аб разыходжанні, а таксама напамінак па яго запаўненні. Аформлены Акт разыходжанняў неабходна накіраваць Уласніку на паштовы адрас: 220083, г. Мінск, пр-т Дзяржынскага, 69/2, к. 307 |
21. Ці атрымалі вы наш інвентарызацыйны вопіс? |
Вопісы знаходзяцца на праверцы, у выпадку выяўлення разыходжанняў ці ўстанаўлення факта адсутнасці з Вамі звяжацца наш спецыяліст |
22. Накіроўвалі ведамасць, там усё правільна? |
Вопісы знаходзяцца на праверцы, у выпадку выяўлення разыходжанняў ці ўстанаўлення факта адсутнасці з Вамі звяжацца наш спецыяліст |
У выпадку ўзнікнення дадатковых пытанняў, можаце скарыстацца зваротнай сувяззю праз электронныя паведамленні на адрас нашай электроннай пошты inv@npc.by |
ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" абслугоўвае і падключае абсталяванне для пяці банкаў: ААТ "Белаграпрамбанк", ААТ "ААБ Беларусбанк", ААТ "Сбер Банк", ААТ "Парытэтбанк", ЗАТ "БСБ Банк".
Вы павінны звярнуцца ў аддзяленне аднаго з гэтых банкаў, і размясціць там заяўку на заключэнне дамовы па прыёме плацяжоў з выкарыстаннем банкаўскіх плацежных картак (дагавор эквайрынгу). Інфармацыі аб магчымасці падключэння набытага ў нас абсталявання ў іншых банках ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" не мае.