Рэквізіты
Звязацца
Звязацца
Мы ў сацыяльных сетках:
Асабісты кабінет
карыстальніка mPOS

Асабісты кабінет
PayPro

Асабісты кабінет
BPC NFC-POS

Зламаўся тэрмінал

Паспрабуйце самастойна ўхіліць няспраўнасць з дапамогай памяткі па тыповых няспраўнасцях і метадах іх ухілення.

Калі ў Ваc заключаны дагавор на выкананне работ па забеспячэнні працаздольнасці абсталявання, то Вам неабходна патэлефанаваць па нумары тэлефона 8 (017) 299 25 24. Званкі прымаюцца 24/7, уключаючы выхадныя дні, дзяржаўныя святы і святочныя дні. . 

У выпадку, калі няспраўнасць абсталявання не будзе ўхіленая па тэлефоне службай сэрвісу кліентаў, аператар зарэгіструе заяўку на рамонт абсталявання з выездам адмыслоўца да месца ўсталёўкі абсталявання. 

Час аднаўлення працаздольнасці абсталявання з моманту рэгістрацыі заяўкі:

  • да 11 працоўных гадзін па г. Мінску;
  • да 24 працоўных гадзін па Рэспубліцы Беларусь.

У выпадку немагчымасці аднаўлення працаздольнасці абсталявання ў месцы яго ўстаноўкі, няспраўнае абсталяванне будзе накіравана ў тэхнічны цэнтр, а ўзамен няспраўнага будзе прадастаўлена падмена на час рамонту. 

Усе работы, запасныя часткі, а таксама карыстанне падменным абсталяваннем, прадастаўленым на час рамонту, які выйшаў са строю, ажыццяўляецца за кошт ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" у рамках дагавора па дыягностыцы, аднаўленні працаздольнасці і абслугоўванні абсталявання.

Калі ў Вас не заключаны дагавор на выкананне работ па забеспячэнні працаздольнасці абсталявання, то Вам неабходна звярнуцца ў наш Тэхнічны цэнтр.

Калі Вы жадаеце заключыць дамову на выкананне работ па забеспячэнні працаздольнасці раней набытага ў ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр» абсталявання, то Вам неабходна запоўніць заяўку.